ΤΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ

Μια δραστηριότητα που αφορά το μαγαζάκι και αρέσει πολύ στα παιδιά είναι η ακόλουθη:

Εγώ αναλαμβάνω το ρόλο της μητέρας, κάποιο παιδί είναι ο μπακάλης και τα υπόλοιπα είναι τα παιδιά μου.

Στο μαγαζάκι υπάρχουν τα ξύλινα κουτιά με τις ετικέτες τους (π.χ. Πορτοκαλάδα, Ρίγανη, Καφές κτλ)

και τα τελάρα με τα φρούτα και τα λαχανικά, στα οποία έχουμε τοποθετήσει τις αντίστοιχες ετικέτες (π.χ. ντομάτες, μήλα κτλ.)

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Εγώ, ως μητέρα, ζητάω από κάποιο παιδί μου να πάει στο μπακάλικο να μου αγοράσει αυτά που χρειάζομαι

Γράφω σε ένα χαρτί μία μικρή λίστα (π.χ. 1 ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ, 2 ΠΙΠΕΡΙΕΣ) χωρίς να πω στο παιδί τι έχω γράψει.

Το παιδί πάει στον μπακάλη και του δίνει τη λίστα.

Ο μπακάλης τη διαβάζει και προσπαθεί να εντοπίσει ποιες ετικέτες αντιστοιχούν στη λίστα.

Μόλις τις εντοπίσει, δίνει στο παιδί τα τρόφιμα που του ζήτησα.

 

Μπορούμε να έχουμε βάλει και τιμοκατάλογο, οπότε το παιδί πληρώνει τα τρόφιμα που αγόρασε.