Έψαξα πολύ φέτος για να βρω τραγούδια για την μουσική επένδυση του θεατρικού μας ενόψει των εορταστικών εκδηλώσεων.

Το «ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» είναι «εγγύηση» όσον αφορά τη μουσική επένδυση, αλλά και τις πρωτότυπες συνθέσεις στα παιδικά τραγούδια.  Αυτό που μου έλειπε όμως ήταν κάποια παραδοσιακά τραγούδια της εποχής……. διασκευασμένα κομμάτια στα δικά μας μέτρα……και στο δικό μας ρυθμό.

Έτσι αποφάσισα να τα παίξω στο αρμόνιό μου με τις λίγες μουσικές γνώσεις που διαθέτω και με την πολύτιμη βοήθεις της τεχνολογίας και του συζύγου μου να τα ηχογραφήσουμε……

Το αποτέλεσμα μπορώ να πω οτι είναι ικανοποιητικό. Όσον αφορά τη διδασκαλία των τραγουδιών μας βοήθησε πάρα πολύ. Βέβαια αν δεν έκανε  και ο Κώστας τα μαγικά του,το αποτέλεσμα θα ήταν κάτω του μετρίου…..

Παρόλο που δεν είμαι μουσικός αποφάσισα να σας «διαθέσω» τη δουλειά μας…….με τη σκέψη οτι ίσως σας φανούν χρήσιμα,

αλλά ειλικρινά θα ήθελα να έχω την άποψή σας…..

Θετικά και αρνητικά σχόλια, και αν σας βοήθησε στην τάξη.

Αρμόνιο: GEM gk340,

Ηχογράφηση με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα: Audacity,

Επεξεργασία ήχου με το λογισμικό Wavelab από τον Ηχολήπτη Κώστα Περράκη.

Τα τραγούδια μπορείτε να τα κατεβάσετε απ’ τους συνδέσμους:

1.ΚΟΡΟΪΔΟ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ

2.ΒΑΖΕΙ Ο ΝΤΟΥΤΣΕ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ…..

3. ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΑΙΔΙΑ